Vibracions
El passat dijous 16 de març va tenir lloc la primera acció dels Encontres en l’Espai-Temps d’aquest any. El públic que va omplir la seu de Gràcia Territori Sonor va poder gaudir d’una sessió de creació instantània a càrrec del ballarí Manel Salas i la percussionista Núria Andorrà. Un diàleg improvisat de vibracions creuades entre la dansa i la música, el moviment i el so. Amb elements quotidians, com senyals de trànsit o “caniques”, a més a més de diversos instruments de percussió, Andorrà confecciona ritmes i atmosferes sonores que es veuen intensificades pel moviment del ballarí. Quan Sales es mou, les parets i el sòl deixen de ser límits, les dimensions es desdibuixen. La confluència dels dos llenguatges construeix una historia que transcorre per diferents ambients i que evoca imatges que van de la llum a la foscor, de la calma a l’èxtasi. No pot haver-hi millor manera de començar aquest cicle. No us perdeu el proper Encontre en l’Espai-Temps el dijous 6 d’abril. Us hi esperem.
Vibraciones
El pasado jueves 16 de marzo tuvo lugar la primera acción de los Encuentros en el Espacio-Tiempo de este año. El público que llenó la sede de Gràcia Territori Sonor pudo disfrutar de una sesión de creación instantánea a cargo del bailarín Manuel Salas y la percusionista Núria Andorrà. Un diálogo improvisado de vibraciones cruzadas entre la danza y la música, el movimiento y el sonido. Con elementos cotidianos, como señales de tráfico o canicas, además de varios instrumentos de percusión, Andorrà confecciona ritmos y atmósferas sonoras que se ven intensificadas por el movimiento del bailarín. Cuando Salas se mueve, las paredes y el suelo dejan de ser límites, las dimensiones se desdibujan. La confluencia de los dos lenguajes construye una historia que transcurre por diferentes ambientes y que evoca imágenes que van de la luz a la oscuridad, de la calma al éxtasis. No puede haber mejor manera de empezar este ciclo. No os perdáis el próximo Encuentro en el Espacio-Tiempo el jueves 6 de abril. Os esperamos.
Vibrations
The first action of the Encounters in Space-Time of the year took place last Thursday, March 16th. The audience that filled up the Gràcia Territori Sonor headquarters enjoyed a session of instantaneous creation by dancer Manuel Salas and percussionist Núria Andorrà. Criss-crossed vibrations in an improvised dialogue between dance and music, movement and sound. By using everyday elements, such as traffic signs or marbles, as well as several percussion instruments, Andorrà creates rhythms and sound atmospheres that are intensified by the dancer’s movement. When Salas moves, the walls and the ground cease to be limits and dimensions blur. The confluence of two languages builds a story that passes through different atmospheres and evokes images ranging from light to darkness, from calm to ecstasy. There cannot be a better way to start this cycle. Don’t miss the next Encounter in the Space-Time on Thursday, April 6th. We look forward to meeting you there.
Leave a Reply